Описание на длъжността: преглед и анализ на заявления, подадени на хартиен носител или с квалифициран електронен подпис към електронната система на Централния професионален регистър на строителя. Подготовка на писмени доклади до комисията за воденето, поддържането и ползването на Централния професионален регистър на строителя във връзка с подадените заявления. Методическа помощ на експертите от областните представителства на Камарата.
Изисквания за заемане на длъжността:
- висше техническо или икономическо образование, минимална образователна степен „бакалавър“;
- професионален опит минимум 2 г.;
- много добра компютърна грамотност;
- умения за работа в екип.
Специфични изисквания: познаване на нормативни документи в сектор „строителство“: Закон за устройство на територията; Закон за камарата на строителите в България; Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя; Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи; актовете и протоколите, съставяни по време на строителството.
Изборът ще се проведе на два етапа:
- Подбор по документи.
- Интервю с кандидатите, допуснати след прегледа по документи.
Необходими документи за участие в конкурса:
- мотивационно писмо;
- автобиография /CV/;
- копие на диплома за завършено висше образование.
Документи се подават на E-mail: [email protected]
Срок за подаване на документи: 20 септември 2024 г.